Wither

Şuraya atla: kullan, ara

Wither bir olan ölümsüz düşmanca patron mafya olduğunu mantarlar ve oyuncular ve yaratıklara da patlayıcı kafatasları fırlatır. Şu anda oyundaki tek oyuncu yapımı düşman yaratıktır

Wither
Wither.png
Can puanları

300 ♥x 150 [ JE sadece ] 600 ♥x 300 [ BE sadece ]

Zırh puanları

4 ( 🛡🛡)

Saldırı gücü

Wither Kafatası: Kolay: 5 Normal: 10 saniye için 8 + Wither II (saniyede 1 ) Zor: 12 × 6 + 40 saniye boyunca Wither II (1 sn) başına çizgi saldırı [ BE sadece ] 15 x 7.5♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥ ♥

Boyut

Java Sürümünde : Yükseklik: 3.5 Bloklar Genişlik: 0.9 Bloklar Bedrock Sürümünde : Yükseklik: 3.0 blokları En: 1.0 Bloklar

Oluşum

Oyuncu tarafından oluşturulmuş; 10 saniyelik doğma gecikmesi.

Skor puanları

50

Düşürmeler

1 Nether Yıldızı

Deneyim

50

Zayıf yönler

Mavi(Tehlikeli) kafatasına vurularak geri teptirilebilir

Dahili ID

Bedrock Sürümü: 52

Ad alanlı ID

?

Mücadele sürümlere göre değişir; Bedrock çok sağlık ve onun farklı saldırılarda iki kat vardır Wither Java muadili.

Soluk, 50 deneyim puanı ve işaretçiler için bir üretim malzemesi olan nether yıldızı düşürür .

Cağırma[düzenle | kaynağı değiştir]

Mavi kalkanıyla ortaya çıktığında soluyor. Wither 4 blok yerleştirilerek ortaya çıkar. Ruh kumu ve / veya Ruh Toprağı T şeklinde ve 3 Wither iskelet kafatası kuruyup süç üst blokların üstünde. Yerleştirilen son bloküç kafatasından biriolmalıdırve oyuncu veya bir oyuncu tarafından yerleştirilebilir.Dağıtıcı . Üst blokların altındaki temel ruh kumu veya ruh toprağı bloğunun her iki tarafında hava blokları gereklidir (katı olmayan bloklar gibi Çim ve çiçekler witherin yumurtlamasını engeller). Yapı modeli, kafataslarının yanı sıra herhangi bir yöne (yatay ve baş aşağı dahil) sahip olabilir; solucan daima desenin dibinde ortaya çıkar. Solucan başarılı bir şekilde ortaya çıktığında öfkelenir ve kendi etrafında bir patlama yaratır.

Diğer düşman çeteler gibi, zorluk Barışçıl olarak değiştirildiğinde solanlar da tükenir . Daha soldurulmuş yumurtlama yapısı da Barışçıl zorlukta başarısız olur ; bloklar hiçbir şey yapmaz.

Düşen eşyalar ve EXP[düzenle | kaynağı değiştir]

Wither her zaman birini düşürür Nether Star öldüğünde. Java Sürümünde cehennem yıldızı, normal öğeler sürece iki kez despawn on dakika sürer düştü. Bedrock Edition'da nether yıldızı yok olmaz. Düşen yıldızların tümü bunlara karşı bağışık olduğu için patlamalarla yok edilemez. Lootingbüyü bu damla artmaz. Ayrıca düşer Bir oyuncu veya evcilleştirilmiş bir kurt tarafından öldürüldüğünde 50 . Wither ayrıca bir haşhaş veya gül fidanı vurursa ve yok edilmezse solmuş bir gül yapabilir.